
Естетичне
виховання дітей відіграє важливу роль у їхньому житті. Уміння бачити, розуміти і створювати
прекрасне, робить духовне життя дітей багатшим, цікавішим, дає їм можливість
випробувати самі високі духовні насолоди. А початковий клас прагне до
гармонійного розвитку дитини, і тому кожну дитину треба розвивати естетично.
Від того, як дитина розуміє, відчуває, переживає прекрасне і огидне, піднесене
і низьке, комічне і трагічне, багато в чому залежить її поведінка в
суспільстві. Впродовж століть творилися
норми поведінки людини в товаристві з іншими людьми. Інакше кажучи, бути
ввічливим - значить дотримуватись правил пристойності, виявляти уважність,
люб’язність, чемність. Дитяча бібліотека сприяє естетичному розвитку
підростаючого покоління не лише творами художньої літератури, а й проведенням
бібліотечних уроків.
Один з таких уроків провели
працівники бібліотеки для учнів 2 – Б класу, під час
якого дітям розповіли як і чому виник етикет, розкрили
зміст поняття «гарні манери». Ознайомили з правилами вітання, з правилами
поведінки в школі, на уроках, правила поведінки за столом. Разом з учнями
наводили приклади гарних і поганих манер та обґрунтували необхідність
дотримання гарних манер, адже дотримуючись етикету ми передусім засвідчуємо свою
вихованість, шану і уважність до співрозмовника, привітність, приязнь,
прихильність, доброзичливість, делікатність, тобто риси, віддавна притаманні
нашому народу. Також на розгляд
учнів була представлена література по
етичному вихованню, та проведений бібліографічний огляд. І на завершення
уроку дітям продемонстрували цікаві мультики про правила
етикету. Учні залишилися задоволеними таким цікавим бібліотечним уроком.
|